sunnuntai 18. joulukuuta 2011

last ridatunti :(

tsiiih tänää oli vika ridatunti... :(( ja olihan se aika ihmeellistä ku listassa luki näi:
heta-etna ?!
nooh menin sitte maneesii ku poni oli jo tunnilla. siellä se meni vaa käyntii eikä mitenkää ilosesti...
mun tunnilla sitte se oli semmone energiapakkaus ja veteli aika kovaa x)
meil oli kulmaHIPPAA esteil ja etnan kanssa hävittii aina.. ekaks oltas voitu voittaa mut kiltisti pikku poni laitto päänsä alas heti esteen jälkeen ja ARVATKAAS pysyinkö siellä! sitte tulin sieltä polvilleni ja nauroin ja nauroin.. sitte sampo, jota vastaa me siis oltii nii pääs meit edelle ja sitte hävittii. :( mut sit toka kerta meni TOSITOSITOSI huonosti. poni veti päänsä alas heti enne ekaa estettä ja pukitti. enhän mä siellä sitte pysyny. otettii taas kovaa vayhtii ja yritettii päästä yli mut sitte se meni esteen etee ja mä huusin sielä kovaa : MÄ EN HALUU TIPPUU!!! ja en tippunu. :DDD huuuh. sitte päästiin sen yli ja sillee...
otettii viel lopuks laukkaa ja este nii siinhä sitte kävi huonosti D: tipuin taas ja nauroin XDDD
nomut oli se ihan kivaa!

putsasin sitte Villen suitset ja nii. Ja mun kaveri meni Tytöl nii sain hoitaa sen pois :). se oli niiiiiin ihana <3<3<3<3

nii ja kävin myös Ville kaa maneesis ridailemas, mut mun onnekseni siel oli nii paljo tyyppei, et ei siel mahtunu menee ja ulkonki sato :((

mut oli ihan kiva päivä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti